MAGNETROOTOR

  • magnetrootorite arv: 1
  • magnetite arv rootoril: 12
  • magnetid: 2" x 1" x 0,75" kraad N42 NdFeB
  • diameeter: 28 cm
  • materjalid: teras (auto piduriketas), polüestervaik + klaaskiudriie

 

 

STAATOR

  • valatud polüestervaiguga, tugevduseks klaaskiudriie
  • mähisetraat: 1,5 mm
  • keerdude arv ühes mähises: 85
  • mähiseid: 9
  • ühendus: 3 faasi, tähtühendus
  • tööpinge: 12 V
  • kinnitused: kolmest punktist M 10 tikkpoldid
  • väljuvad kaablid: 3 x 6 mm^2 painduv vaskjuhe

 

 

RAAM

  • põhiosas terastorudest (0,5" – 1,25")
  • tormikaitse: rootor 10 cm pöördeteljest kõrval, liigendiga saba
  • laager: Opel Omega B esimene


 

ROOTOR

  • labade arv: 3
  • diameeter: 2,4 m
  • materjal: puit (mänd)
  • valmistatud Hugh Piggotti "How to build a WIND TURBINE" brošüüri järgi


 

MAST

  • materjal: puit (mänd)
  • kõrgus: 9,5 m
  • kinnitused: pinnasesse valatud tammepuidust jalas, 3 trossi (4 mm)

 

KILP JA KONTROLLER

  • pinge alaldamine: 3 dioodsilda jahutusradiaatoritega (35 A 600 V)
  • pidurduslülitid: 2 x 25 A
  • laadimisregulaator: ise kokku joodetud elektrooniline kontroller,
    ülearune vool 12 V 60 W hõõglampidesse
  • mõõteriistad: ampermeeter 30 A
  • aku: 12 V 100 Ah



 

PRAKTILISUS

  • võimsus: siiani nähtud max 520 W, keskmine 50 W
  • energia tarvitamine: 230 V AC inverter (tehtud APC Back-UPS 500-st)